2009. február 21.

VEGAFASIRT FETÁVAL ÉS OLIVÁVAL



VEGAFASIRT FETÁVAL ÉS OLIVÁVAL / Latsia

4 főre

2 doboz főtt csicseriborsó
1 tojás
1/2 dl zsemlemorzsa
1 hagyma
1 tk sambal oelek
só, bors
10 dkg Feta
1 dl fekete magozott oliva
1,5 ek vaj

piros pesto:
1 dl olajban eltett aszalt paradicsom
2 gerezd fokhagyma
1/2 csokor bazsalikom

tálaláshoz:
4 ek pirított tökmag
4 adag vöröslencse vagy burgonyapüré vagy rizs vagy tészta

Megmostam és leszűrtem a csicseriborsót.
Robotgépbe tettem és pépesítettem a tojással, a zsemlemorzsával a felaprított hagymával és a fűszerekkel.
Hozzáforgattam az elmorzsolt Fetát és a darabolt olivát, majd fasirtokat formáltam belőle.
A felforrósított vajon mind2 oldalukat pár perc alatt megsütöttem, és egy salátával bélelt tálra rakosgattam.

A piros pestohoz a hozzávalókat felaprítottam a robotgéppel, és a vegafasirtokra kanalaztam.
A vöröslencsével és a tökmaggal megszórva tálaltam.

Latsia:
- ez a Chokito kategória, ronda, de nagyon finom:O)

Nincsenek megjegyzések: