2020. április 14.

A legtutibb répatorta





A legtutibb répa torta 

1 csésze = 240 ml

1 csésze liszt
1 tk sütőpor
1 tk szódabikarbóna
1 tk fahéj
csipet só

1,5 csésze reszelt sárgarépa
1 csésze darabolt dió
1 csésze kókuszreszelék
1/4 csésze mazsola
1/2 csésze aprított, leszűrt ananász

1 csésze cukor
1/2 csésze étolaj
2 tojás

160 fokra melegítettem elő a sütőt, és sütőpapírral kibéleltem egy 20 cm-es kapcsos tortaformát.
Egy nagy tálban összekevertem az első 5 hozzávalót, félretettem.
Robotgéppel gyors fokozaton összekevertem a cukrot az olajjal, közben egyenként hozzáadtam a tojásokat.
Alacsony fokozaton tovább dolgozva hozzáöntöttem a lisztes keveréket.
Beleforgattam a srépa-dió-kókusz-mazsola-ananászt.
A tortaformába öntöttem és 50-60 percig  sütöttem. Nem kell teljesen szárazra sütni. Tűpróba.
Hűlni hagytam, majd kettévágtam és a lapokat megkentem a krémmel, majd összeállítottam.
Philadelphia sajtkrém, ahogy évek óta készítem:

400 g Philadelphia sajt
100 g porcukor
1 narancs leve + reszelt héja

A fentieket összekevertem, és a tortalapokra kentem. 
Aprított dióval és narancshéjjal díszítettem.

Nincsenek megjegyzések: