2020. április 13.

BRIÓS 2.





És itt az idei (is) Húsvét sztárja, amit mindig, nemcsak Húsvétkor megsütünk és mindig ugyanolyan finom! 
Az idén ismét csak fél adagot sütöttem, azt írom most ide, 8 briós lesz belőle. 
Az idén picit változtattam:
- porélesztővel készült
- a vajat olvasztva, akkor tettem a tésztához, amikor már nagyjából összeállt, és azzal dagasztotta tovább a gép
- az első kelesztési idő hosszabb lett, mert elmentünk kutyát sétáltatni, így 30 perc helyett 1 óra lett 😂
- előmelegített sütőben kezdtem sütni
Így ezekkel a változtatással is ugyanolyan jó lett! 

De az eredeti is tökéletes, ami —>;   ITT olvasható. 

Itt alább pedig az idei (2020) sütés hozzávalói:

BRIÓS / Latsia anyukája

500 g liszt
8 g porélesztő
120 g cukor
50 g puha vaj
1 tojás sárgája
250 ml tej

1egész tojás lekenéshez

Dagaszt, keleszt, átgyúr, formáz, leken, keleszt, leken.
15-20 percig sül előmelegített sütőben.

Latsia:

Kenyérsütőgép dagasztotta 30 percig a tésztát, majd kelesztette 20 percig, kivettem, átgyúrtam picit majd  8 részre osztottam, és minden részt megfeleztem, kisodortam és brióssá formáztam. Lekentem, 20 percet kelesztettem, újra lekentem és 200 fokra előmelegített sütőben 
20 percet sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: